Kosten vastgoedbeheer

Vastgoedbeheer voor de beste prijs

Het beheren van vastgoed kan enorm tijdrovend zijn. Als vastgoedbeheerder nemen we u veel uithanden. Van administratief tot technisch beheer. We minimaliseren risico's, beheren actief en maximaliseren uw rendement.

Waarborg uw huurstroom, met minimale leegstand door actief vastgoedbeheer van Bridgepartners Makelaardij.

Waarborg een continue huurstroom

Minimaliseer de leegstandsperiode. Doorgaans presenteren we binnen 14 dagen meerdere gescreende kandidaten.

Goedkope verhuurmakelaar. Krijg korting op uw courtage, wanneer u gebruik maakt van het vastgoedbeheer van Bridgepartners.

Krijg bij mutatie korting op de courtage

We zoeken tijdig naar nieuwe huurders. Omdat u gebruik maakt van beheer, profiteert u van een aanzienlijke korting op de courtage.

Als vastgoedbeheerder houden we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, met betrekking tot uw panden. Bridgepartners is uw vastgoedbeheerder in Den Haag!

Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

Houd grip op uw portefeuille. Bepaal zelf hoevaak u een update wilt ontvangen van ontwikkelingen over uw woning(en).

Beperk risico's en voer en verzeker uzelf van een gedegen screening van uw huurders. Als vastgoedbeheerder in Den Haag, hebben we ruim 30 jaar ervaring met het selecteren van de beste huurder voor uw woning.

Beperk uw risico's door doorlopende controles

Bij Bridgepartners worden huurders en de objecten ook gedurende de huurperiode regelmatig gecontroleerd.

Tarieven voor vastgoedbeheer

Welk beheerplan past bij uw pand?

Beheer compleet

84 p/m
Administratief en technisch ontzorgd, aangevuld met periodieke controles. Verzeker uzelf tegen hoge mutatiekosten.
Start aanvraag
  1. Huurpenningen factureren en incasseren
  2. Periodieke administratieve huurafrekening verzorgen
  3. Aanmanen en opstarten van incassotraject
  4. Periodieke huurverhoging doorvoeren
  5. Doorbelasten van gemeentelijke belastingen
  6. Contractenbeheer
  7. Courtage bij opnieuw verhuren: 45% van de maandhuur
  8. Verwerken van storingsmeldingen
  9. 24/7 meldpunt voor storingen
  10. Eerste aanspreekpunt voor huurders, aannemers en leveranciers
  11. Verhelpen van storingsmeldingen
  12. Opstellen en bijhouden van MJOP
  13. Periodieke controles in de woning

Beheer plus

69 p/m
Administratief en technisch volledig ontzorgd. Bridgepartners onderhoudt het contact met alle partijen.
Start aanvraag
  1. Huurpenningen factureren en incasseren
  2. Periodieke administratieve huurafrekening verzorgen
  3. Aanmanen en opstarten van incassotraject
  4. Periodieke huurverhoging doorvoeren
  5. Doorbelasten van gemeentelijke belastingen
  6. Contractenbeheer
  7. Courtage bij opnieuw verhuren: 55% van de maandhuur
  8. Verwerken van storingsmeldingen
  9. 24/7 meldpunt voor storingen
  10. Eerste aanspreekpunt voor huurders, aannemers en leveranciers
  11. Verhelpen van storingsmeldingen
  12. Opstellen en bijhouden van MJOP
  13. Periodieke controles in de woning

Beheer basis

59 p/m
Administratief ontzorgd. Storingsmeldingen verwerken we en worden naar u doorgezet. Mutatie verwacht? Profiteer van uw korting.
Start aanvraag
  1. Huurpenningen factureren en incasseren
  2. Periodieke administratieve huurafrekening verzorgen
  3. Aanmanen en opstarten van incassotraject
  4. Periodieke huurverhoging doorvoeren
  5. Doorbelasten van gemeentelijke belastingen
  6. Contractenbeheer
  7. Courtage bij opnieuw verhuren: 65% van de maandhuur
  8. Verwerken van storingsmeldingen
  9. 24/7 meldpunt voor storingen
  10. Eerste aanspreekpunt voor huurders, aannemers en leveranciers
  11. Verhelpen van storingsmeldingen
  12. Opstellen en bijhouden van MJOP
  13. Periodieke controles in de woning
Alle pakketten zijn incl. Verhuurgarantie en excl. btw. weergegeven.

Veelgestelde vragen

Waarom kiezen voor vastgoedbeheer en het niet zelf doen?

Uw vastgoed laten beheren door Bridgepartners Property Management biedt verschillende voordelen. De twee belangrijkste voordelen zijn dat u geen omkijken heeft naar technische en administratieve zaken én dat uw vastgoedbelegging fiscale voordelen geniet.

Voordelen van technisch vastgoedbeheer

Bridgepartners is uw aanspreekpunt voor huurders en aannemers en beschikt over een 24/7 storingsdienst. Zo wordt uw nachtrust niet verstoord door een lekkende kraan of niet-werkende CV. We onderhouden het contact met de aannemer en controleren de werkzaamheden.

Voordelen van administratief vastgoedbeheer

Het bewaken van het betalingsproces is een belangrijke taak: tijdig verzenden van facturen, betalingen controleren, opstellen van jaaroverzichten, verrekenen van servicekosten enzovoort.

Daarnaast verzorgt Bridgepartners het aanmanings- en incassotraject, wanneer een huurder niet (tijdig) aan zijn betalingsverplichtingen voldoet.

Vastgoedbeheer en Box 3

Wilt u uw beleggingspanden onderbrengen in Box 3, dan is het belangrijk dat u bij de fiscus kunt aantonen dat u een 'passieve houding' aanneemt, wat de exploitatie van uw panden betreft.

Met vastgoedbeheer van Bridgepartners kunt u aantonen dat u zich niet actief bezighoudt met de exploitatie: u zoekt bijvoorbeeld niet zelf actief naar huurders, u besteedt het onderhoud uit via Bridgepartners en ook de financiële administratie verzorgen wij voor u.

Doordat u een 'passieve houding' ten opzichte van uw beleggingspanden aanneemt, zijn de huurinkomsten en overwinst onbelast in Box 3.

Kennismaken

Waarom kiezen voor Bridgepartners Property Management?

Kiest u voor beheer van Bridgepartners, dan profiteert u van een scherp beheertarief en verlaagde verhuurcourtage.

Daarnaast bieden we u Verhuurgarantie, omdat we weten dat elke dag leegstand geld kost. We garanderen dat we binnen 14 dagen meerdere relevante kandidaten aan u kunnen presenteren.

Naast onze scherpe tarieven, courtage en verhuurgarantie, beschikken we over een breed netwerk van partijen die gespecialiseerd zijn in elementen van het vastgoedonderhoud: van aannemers en taxateurs, tot fotografen en hypotheekadviseurs.

Kennismaken

Kan ik ook voor het verhuren van mijn woning terecht bij Bridgepartners?

Dat is mogelijk! Onze verhuurmakelaars verzorgen graag het volledige verhuurproces voor u: van de woningpresentatie op alle online kanalen tot en met het inchecken van de nieuwe huurders.

94% van onze woningen worden binnen minder dan 14 dagen verhuurd. Meld uw woning aan en we gaan direct voor u aan de slag!

Woning verhuren

Hoeveel kost het verhuren van mijn woning?

Kiest u voor een eenmalige verhuuropdracht, dan brengen wij eenmalig 75% van de maandhuur in rekening, exclusief btw.

Met onze verhuurservice ontzorgen onze verhuurmakelaars u volledig: van de woningpresentatie tot en met het inchecken van de nieuwe huurders.

Woning verhuren

Kan ik ook kiezen voor alleen financieel of technisch beheer?

Ja, dat is mogelijk. Ieder pand is uniek. We ontwerpen graag, in overleg met u, een beheerplan op maat. Met alleen de diensten die uw pand nodig heeft. Plan direct een kennismaking en bespreek uw wensen met uw beheerder bij Bridgepartners.

Kennismaken

Verhuurgarantie, omdat we geloven in onze service

We weten als geen ander wat de kosten zijn. Daarom is onze werkwijze erop gericht om uw woning op tijd van gekwalificeerde huurders te voorzien.
Huurovereenkomst vernieuwen met Bridgepartners Property Management

1. De huurovereenkomst loopt ten einde

We informeren de huurders over de aflopende huurovereenkomst en het opleveren van de woning. Dit doen we ruim op tijd.

Screenen van nieuwe huurders met Bridgepartners Property Management.

2. We werven nieuwe kandidaat-huurders

Ondertussen zoeken we in onze database en via onze kanalen naar nieuwe kandidaten, zodat we de screening zo snel mogelijk kunnen afronden.

Renoveren van de woning voor verhuur. Nadat de woning gerenoveerd is en aan de regels voldoet, wordt de nieuwe huurder geplaatst.

3. Renoveren en inspecteren van de woning

Tijdens de eindinspectie controleren we de woning grondig. Eventuele renovaties worden zo snel mogelijk uitgevoerd door ons team.

Inchecken / voorinspectie van nieuwe huurder in de huurwoning. Bridgepartners Property Management stelt het inspectierapport voor u op.

4. Inchecken van de nieuwe huurders

De woning is gerenoveerd en de nieuwe huurders zijn gescreend. We plannen de sleuteloverdracht en inspectie in.

Vertel me meer

U bent in goed gezelschap

Bridgepartners Property Management zorgt voor huisvesting van onder andere medewerkers van Airbus.Bridgepartners Property Management zorgt voor huisvesting van onder andere medewerkers van KLM.Bridgepartners Property Management zorgt voor huisvesting van onder andere medewerkers van Booking.com.Bridgepartners Property Management zorgt voor huisvesting van onder andere medewerkers van Netjets.Bridgepartners Property Management zorgt voor huisvesting van onder andere medewerkers van Shell.Bridgepartners Property Management zorgt voor huisvesting van onder andere medewerkers van Microsoft.
Team van makelaars en vastgoedadviseurs van Bridgepartners Verhuur & Beheer

Ontdek de voordelen van Bridgepartners

Vastgoedbeheer voor een eerlijke prijs. Vergelijk en ontdek het zelf.
Vrijblijvend kennismaken