Gegevens en informatie voor huurders

Alles wat u moet weten als huurder

Huurt u via Bridgepartners, dan vindt u hier alle belangrijke informatie die voor u relevant zijn. Is er sprake van spoed? Klik dan direct op de blauwe button. We helpen u dan direct verder.

Veelgestelde vragen

Hoe dien ik een reparatie-verzoek in?

Vul het reparatie-formulier in om uw verzoek in te dienen. Vul alle gevraagde gegevens zo gedetailleerd mogelijk in.

Nadat we uw verzoek ontvangen hebben, zullen binnen 0-24 uur (afhankelijk van de urgentie en drukte) contact met u opnemen over de behandeling van uw melding.

Is er sprake van een spoedreparatie, neem dan direct contact op met 020 - 308 6007.

Er is ingebroken in mijn huis, wat nu?

Bel direct de politie via 112. Maak foto's van de aangerichte schade en verzoek de politie de schade op te nemen in hun rapportage. Doe vervolgens aangifte van de (poging tot) inbraak.

Neem daarna contact met ons op via 020 - 308 6007. Een kopie van de aangifte stuurt u naar beheer@bridgepartners.nl.

Neem vervolgens contact op met uw inboedelverzekeraar om een melding te maken van de inbraak en de schade.

Ik heb een huisdier, mag deze meeverhuizen?

We snappen dat u uw huisdier graag wilt meenemen naar uw nieuwe woning. Dit is echter niet altijd toegestaan. De eigenaar van de woning beslist of huisdieren zijn toegestaan. We adviseren u dan ook bij uw eerste aanmeldformulier aan te geven dat u graag met uw huisdier wilt verhuizen.

Wilt u weten of huisdieren worden toegelaten in een van onze huurwoningen, stuur dan een e-mail naar: beheer@bridgepartners.nl. Vermeld in ieder geval het adres of advertentienummer van de woning en uw contactgegevens.

Hoe betaal ik de maandelijkse huur?

De maandelijkse huur wordt iedere 27e van de maand automatisch geïncasseerd. Bij aanvang van de huurovereenkomst, tekent u een machtiging voor het incasseren van de huur.

U betaalt de huur voordat de maand begint. Doordat we de huur automatisch incasseren, hoeft u dit zelf niet te doen. Het is wel belangrijk dat u voldoende saldo op uw rekening heeft staan‍

Incasseren van de huur is niet gelukt

Wanneer de automatische incasso niet gelukt is, ontvangt u van ons per e-mail, WhatsApp en telefonisch een betalingsherinnering. U dient de huur dan handmatig te voldoen.